onsdag 25 juli 2012

Gardinfladder

Efter år med vita gardiner har sovrummet nu fått blommiga längder

Idag har det varit varmt, så där så att luften står stilla och kroppen bestämmer sig för att gå på lågvarv.


Fyndade gardiner (70 procents prissänkning)


Hela dagen har fönstren stått på vid gavel, men det har varit sparsamt med fläktande vindar och gardinfladder. Mannen älskar när det är varmt... myser och donar ute i trädgården. Själv har jag mest legat i en solstol och läst, pimplat bubbelvatten och torkat pannan. Men jag har även städat altanen och glatt mig hejdlöst mycket åt kvällens efterlängtade svalka och gardinfladder.

Ta väl hand om er!
KRAM

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Ja, nu när det äntligen är sommar är det fint med lite sommarblommiga gardiner - och det är ju ett stort plus att de finns på rea!
Konstigt att man nu när vi fått värme längtar efter kvällssvalka ... men så är vi ju och jag längtar till helgen när jag ska ligga i havet och plaska.
Ha det underbart och gå in och titta på dina fina gardiner emellanåt!
Kram på dig fina vän! Eva

Anonym sa...

Vad skönt att ligga i solstolen, det é semester det!
Fina gardiner, måste ta mig till Hemtex.

Kram Carina

KLydell sa...

Vilka härliga färger på blommorna!
Vad kul att hitta lite på rean!

Fröken Fräken sa...

70% rea, det är grejer det! Jag kom hem med lite allt möjligt oväntat idag efter en sådan rea :-D