lördag 21 juli 2012

Lättköpt

Fynd. Handdukar (Hemtex) och Medicinlåda (Apoteket)


Oplanerat och hastigt påkommet for vi till köpcentret här i närheten. Näst intill ensamma var vi, för det var fredagkväll och jag antar att folk hade "bättre" eller viktigare saker för sig. Nåväl. Besöket resulterade i ett antal fynd, däribland en medicinlåda och några handdukar. Inte visste jag att jag så gärna ville ha en gul frottéhandduk. Nu vet jag. 


Att handla redan prisvärda saker på REA är verkligen min grej! Jag är så långt ifrån Odd Molly, ChillNorway eller Hunter man kan komma! Att sommarfynda (och då menar jag shopping vilken håller sig under hundralappen) är en lättköpt lycka. Kan hända bagatellartad, men ack så trivsam!


Kram alla Hjärtans Fina
Jag Hoppas ni Njuter!
 

    

4 kommentarer:

Anonym sa...

Medvetenhet är alltid bra!
Ha en fin kväll!
Kram Carina

Ida sa...

Underbara handdukar! Gult är så snyggt!!!
Puss Puss

Vardag och flärd sa...

Toppen när Hemtex har rea! Psst, jag är ingen Odd Molly-tjej heller!
Nu ska du fortsätta att njuta av sommaren och allt fint!
Kramar Eva

Åke och Tanterna sa...

*Skrattar* Jag äger inte ett endaste Odd-Molly-plagg, (men vill gärna fylla garderoben med ARMANI och CoCo) och jag ÄLSKAR rea.

Må gott

*KRAMAR om den mest fantastiska grannen bortom dungen*