tisdag 4 oktober 2011

Att få...

MINGELMAT 565 SNITTAR, SNACKS & SMÅRÄTTER


...en present kan vara gott för själen!!! :) Visst finns det många  andra livsnödvändiga och bagatellartade saker att känna glädje över. Företeelser vilka sällan handlar om fysiska eller materiella ting, utan  essentiella och närande sådana... som exempelvis vänskap, förtroende och kärlek!


Inspiration i massor...


Igår kom min fina man hem med en present, en fantastisk bok... nämligen SYSTRARNAS EISENMANS MINGELMAT! Åh vad jag har suktat efter denna bok... och återigen, åh, för vilken underbar och inspirerande "festbok" detta är!!! :)


Ha det gott alla fina, jag hoppas att ni får en trivsam dag! 
Själv ska jag träffa en go och väldigt festlig vän!!!
Kram

8 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Snäll man du har som kommer hem med just vad du önskat dig! Har faktiskt inte hört talas om den boken men ska kolla upp den.
Ha det riktigt trevligt med din vän!
Kram Eva

Klydell sa...

Åhh vilken mysig bok! Den vill jag också ha!

Anonym sa...

Det är alltid kul att få tips och inspiration här inne hos dig!

Ha en bra tisdag vännen!
Kram Carina

annika sa...

Vilken omtänksam man du har. Boken ser trevlig ut...de där systrarna är duktiga.

Hoppas att din kväll är fin med din vän.

Kram i blåsvädret.

annika

Unknown sa...

God kväll,
Jag har inte hört talas om den boken. Tack för tipset. Kanske du har fler boktips, någonting lätt och spännande att läsa på kvällen:)
Kramkram
Nelya

mamma lycklig sa...

Tänk vilken gullig man du har, dyker upp med presenter så där utan vidare. Här får man vara glad om man får något ens när man fyller år. Nej nu skall jag inte gnälla jag har värdens gulligaste och snällaste gubbe.
Hoppas att Dorisen känner sig piggare, det är jobbigt när våra små är sjuka.
Ha en fortsatt fin vecka.
Kram kram Nettan

martinealison sa...

Je viendrais bien partager un prochain cocktail avec toi...
Très douce attention de la part de ton époux.
gros bisous

millandante sa...

Fin man och fin bok!! Nu vet jag vad jag ska skriva på listan till Tomten:)
Läser ikapp och njuter av dina fina bilder!
Så fina bokstäverna HERMAN är!!

Ha det bra!
Kram