söndag 30 oktober 2011

Helgens trivsamheter

Barnbarnslek med pryttlarna i badrumsskåpet


Den här helgen har verkligen gått alldeles för fort... men det har varit en bra helg och  den  är inte slut  riktigt än!!! Till roligheterna hör att goaste barnbarnet sovit över och att jag har haft turen att få bli en av vinnarna i Evas fina utlottning!!! GLÄDJE!!! Eva är förresten en jättehärlig tjej, som man bara inte kan låta bli att tycka om och jag tycker absolut att ni ska titta in på hennes mysiga blogg Vardag och flärd!!! Tusen tack vännen för den fina vinsten!!! :)))

Nu fortsätter kvällen på tu man hand med finaste mannen...   Det är flera trivsamheter som står på schemat!! :) Jag hoppas att ni får en skön och behaglig kväll!!!


KRAM

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Ser att du också tycker om Cath Kidston!
Kul att du vann hos mig och det var förfärligt så snälla ord du säger om mig, tack snälla!
Men vännen, du måste maila adressen så jag kan skicka din vinst, evahoga@gmail.com (eller kommer du och hämtar den kanske?)
Ha det nu fint med mannen!
Kram Eva

Unknown sa...

Grattis till vinsten :) Min helg har också gått alldeles för fort. Har inte hunnit med allt som jag planerat.
Härlig bild du visar i mina favoritpastellfärger:)
Önskar dig en fin start på den kommande veckan.
Kram
Nelya

Handgjorda drömmar sa...

Grattis till vinsten!
Hittade hit via Vardag o Flärd och blev helt betagen i din otroligt fina blogg! Vackra bilder, ljusa härliga färger, pyssel och en hel massa kreativitet :)
Hit lär jag komma fler gånger!
//Marie

Stina sa...

Vad kul att du vann du rara.:-) Kram Stina