torsdag 27 oktober 2011

Göra-om-längtan

Ljusslinga från GRANIT... "hänger till sig" i väntan på ommöblering


Just nu är jag supersugen på att göra om i sovrummet... till skillnad från min man♥ som är jättenöjd som det är (jättenöjd kännetecknas i detta avseende även av total avsaknad gällande intresse eller lust för att delta i eventuella göra-om-planer)! Nåväl, man ska inte ha för bråttom... och eftersom jag är ganska långsam i mitt funderande, så vare sig skyndar eller stressar jag med detta!!! 

Dessutom handlar min göra-om-längtan inte om några stora förändringar...utan det rör sig om mindre sådana, som att ta bort sänggavlar och byta nattduksbord mot annan förvaring. Med  på önskelistan står även uppsättning av finaste ljusslingan, samt placering av redan införskaffade  förvaringskorgar och speglar. Med andra ord tillkommer  inga nya inköp eller onödiga kostnader... utan detta är mer ett "skruva-flytta-bära-hänga upp-projekt"! :)))


Go torsdag på er... i morgon är det fredag igen, så himla lovely!!!

Kram

Extra kram till dig A-K!
Jag är stolt över dig!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Säg den kvinna som förblir nöjd, eller som inte vill göra om.

Gillar slingan!
Kram och fin helg
Carina

martinealison sa...

Nous sommes souvent obligées, nous les femmes, de pousser les maris à entreprendre du changement dans la maison... heureusement que nous existons, n'est-ce pas ?!...
Très gros bisous à vous et encore un grand merci Maria.

Vardag och flärd sa...

Det är viktigt att göra om ibland även om det bara handlar om att flytta en lampa t ex, det piggar upp med lite förändring. Min man är en riktig bromskloss och påstår att jag möblerar om ideligen trots att det kan gå många år mellan varven och för det mesta märker han det inte - jo, om jag skulle flytta tv:n.
Du ska ha en fin kväll och imorgon är det fredag!
Kram Eva

Vardag och flärd sa...

Åh, tänkte inte på det ens men blomman i min mössa har exakt samma färg som min påbörjade halsduk! Vilken lyckträff!
Kram Eva