tisdag 31 januari 2012

Att tänka om

Söta pastiller i fin ask... Lovely


Just nu sysselsätter jag mig med att tänka om. Att gå från det kvantitativa och vetenskapliga och återvända till det kvalitativa... där frågeformuleringar och tänkbara resultat bygger på tolkningar och iakttagelser, inte ren vetenskap eller underbyggd fakta! Det är svårt att ställa om... men otroligt utmanande och roligt!!! :) Samtidigt tuggar jag pastiller och sörplar te, jag intalar mig nämligen att det går lättare att tänka nytt och fräscht om jag samtidigt äter sött och dricker gott!



Önskar 
er 
en fin 
fortsättning 
på 
veckan!
 ♥Kram 

5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Lite LOVE hjälper säkert i ditt arbete så smaska på!
Tack för dina rara fin kommentarer! Du är så fin!
Kram Eva

Vita små hjärtan sa...

Ja men det tror jag också,att det går lite lättare...fniss....
Tack vännen för dina goa ord. Ja vi hoppas på flytta in vår/sommar! Om allt går som det ska, men det vet man aldrig i gamla hus, man stöter på allt möjligt konstigt på vägen!
Kram Agnetha

Vitt hus med svarta knutar sa...

Goda pastiller och gott te tror jag är en mycket bra kombination för att kunna tänka ur de mjuka värdenas perspektiv...

Ha en fin onsdag!
Kram,
Regina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Det kanske inte bara går lättare utan det blir ju så mycket roligare om man kan äta sött och dricka gott:)!!!
Ha det riktigt gott min vän
Stoor Kram Annelie ♥


PS den lilla pastillasken var ju för söt!!

annika sa...

Kvalitet är bättre än kvantitet!
Ha det gott med dina studier. Fär nog ta mig en tur in på Lagerhouse. Jag gillar den på Drottninggatan för den är så åskådlig.

Kram