fredag 6 januari 2012

Rimfrost och himlens blåa

Ljus i uppiggande färger och ett mysigt "fågelspel" från Lagerhaus...


I morse vaknade vi till rimfrost på rutan och ett sagolikt vackert solskensväder...  tänk så mycket härligare det känns när världen är ljus och fin och när himlens "blåa" ger färg åt den yttre världen! :)

Idag har Nora och hennes vänner överraskningsfest för en av tjejerna och medan de förbereder och gör tårta, tar vi andra det väldigt lugnt!!!

Ikväll kommer Ida och Doris och jag ska pussa och gosa med finaste barnbarnet! Dessutom ska vi familjemysa och äta tacos och godis och jag ska glömma bort att jag egentligen inte alls borde stoppa i mig en massa söta godsaker... ;)



Tusen tack för era rara små kommentarer, ni är helt klart bäst!
Önskar er en makalöst fin fredag!
KRAM

6 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Åhhh, va fint det va med ljusen i alla möjliga färger. Jättefint! :)

Ha det så bra!
Kram Jenny

Ida sa...

Åh vilket fint fågelspel! Ikväll blir det mysepys!
Puss Puss♥

Vardag och flärd sa...

Här har det också varit en helt fantastisk dag - och det hjälper!
Pasteller är så lugnt och vackert ... och så fint i dina vackra stakar!
Hoppas resten av helgen blir lika fin för dig, vännen!
Kram Eva

Evashusotorp sa...

HEJ!
God fortsättning på det nya året önskar jag dig.
Åh , fågelspelet är ju för gulligt.
Ha det fint
Kram / Eva

Anonym sa...

Ibland är det svårt att motstå godsaker.
Fina ljus och ljusstakar.
Kram vännen, fin hleg på dig.
Carina

annika sa...

Men så fint med de pastellfärgade ljusen. Vilken tur att jag ska på stan i morgon! Det är verkligen fint med dina ljusstakar.
Ha en fortsatt go helg

Ja vi skriver väl i hos Nettan :)

Kram