måndag 9 januari 2012

Hjälp sökes!

Frozen Tulips...


Jag kan inte byta header för jag har överskridit utrymmet för bildöverföring och kan inta ladda upp fler bilder från Picassas webbalbum (att ladda bilder till inläggen går)... Så snälla snälla om någon kan tipsa mig om hur jag ska göra för att ta bort bilder från Picassas webbalbum och på så sätt skaffa mig mer utrymme, skulle jag bli jätteglad!!! Alternativet är att betala, men det är jag inte alls så särskilt sugen på att göra.... :P


Ha en fin dag alla rara!
Kram

meddie.maria@hotmail.se

6 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Har ingen aning, har inte kommit så långt att jag använder Picasa än, är urdålig på sån här teknik. Men vi har ju så många hjälpsamma och snälla vänner här i blogglandia så jag tror du får hjälp!
Lycka till vännen!
Kram Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

Neej vad tråkigt!
Tyvärr har jag ingen aning men hoppas verkligen att någon kan hjälpa dig!

Jag vet att jag har läst frågan hos någon av de andra bloggarna - ska hålla ögonen öppna och se om jag hittar något:)
Stoor Kram Annelie ♥ ♥

Tre Tanter sa...

Men nej, precis vad jag funderat över!!! Om du får något tips...vill du skriva och berätta hos oss tre tanter?

Hälsar Tant Gredelin

Unknown sa...

Hmm.
Jag satt häromnatten och raderade massor av bilder från mina Picasaalbum...jag insåg plötsligen, när jag hamnade där, att jag hade tusentals ONÖDIGA bilder...!

Hur man gör...?
Nu vet jag inte hur du menar...för jag raderade dem bara som vanligt...

Kramen från Eva

Anonym sa...

Det ser ut som det ordnat sig, stämmer det?
Kram Carina

martinealison sa...

Bonsoir ma chère Maria,

Je n'ai malheureusement aucune idée pour vous aider...
J'espère que vous obtiendrez très vite une solution.
Je vous fais de gros bisous et merci pour ces magnifiques tulipes...