måndag 25 oktober 2010

Att längta...


Noras goda chokladbollar!

Det ser ut att bli en vacker och fin måndag.... rimfrost på altanfönsterna, blå himmel och en sol som börjar ta plats, underbart!

I helgen frågade Nora vilken dag i veckan som är min absoluta favorit och jag svarade att det är torsdagar, för att det då snart är helg. Själv tyckte hon att tisdagar var den bästa dagen, eftersom måndagar är den hon gillar minst.... Egentligen borde vi ju ha svarat lördagar båda två, för det är ju alltid den dagen vi längtar som allra allra mest efter! :)))  ....Jag antar att längtan är nog så viktig!




Jag hoppas att ni är nöjda med er helg och att ni får en behaglig start på den nya veckan!

Allt gott till er!
♥ ♥

10 kommentarer:

Nora sa...

Ja tänk om det kunde vara lördag hela veckan lång! :)
KRAM Nora

KLydell sa...

Jag gillar också torsdagar bäst!!
Hoppas att pluggandet går bra! <3

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Du undrade om målningen som jag skrev om. Och min dröm är att kunna få sitta ute i naturen o måla en hösttavla. Men tyvärr finns det inte nån talang för det, men drömma o längta kan man ju alltid! Fniss....

Hoppas att din nya vecka blir bra!
Lycka till med skolarbetet!

Må så gott!
Kram Therese

Sirpa sa...

Hej!
Lördag är bäst!
Hoppas din vecka har börjat bra! Önskar dig en trevlig tisdag!
kRam Sirpa

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Som både mamma och mormor så blev jag nyfiken på dig, och din blogg. Jag hittade hit till dig via Vita små hjärtan.
Du tar väldigt vackra bilder, och har en vilsam och behaglig blogg.
Kram Zara

Ida sa...

Fredagar.... och lördagar är mina favoritdagar!
På söndag blir det bio, kul kul! Blir nog den här veckans favoritdag!!!
Puss Puss♥

Härligt hemma sa...

Visst är längta viktigt....Fredag är min favoritdag för då är det tid familjen :)). Dina bilder är sååå vackra, bilden på rosen är fantastisk!!!
Kramar madeleine

annika sa...

Ny snygg header...♥
Bästa veckodagen....svårt för man kan tänka på så olika sätt men fredag eftermiddag är nog en av favoriterna.
Lycka till med studerandet

kram

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Kikar in o önskar dig en bra dag!

TorsdagsKramar till dig! Therese

nina/nice sa...

Gud vilken fin header!!!
Ljuvliga färger!
Låter väl inte klokt, men måndag är
min favoritdag...
...varje måndag börjar jag på nytt...
Ha ett underbar dag!
Kramar Nina