tisdag 5 oktober 2010

Lånar lite här och lite där....




Åh så många fina bloggar det finns ...och så mycket inspiration man får när man kikar runt i den kreativa bloggvärlden! :) Jag skäms inte för att säga att jag lånar lite här och lite där när jag fixar och donar här hemma... :P

I helgen hann vi med att både snickra, måla och sy! :) Bland annat resulterade mitt pyssel i ett par kuddar, där den ena blev en snarlik kopia av en kudde som jag hittade på den här fina bloggen! :))) 



I veckan ska jag skriva PM och förbereda inför min kommande studie och till helgen kommer käraste bror och hans fina fru på besök! :)))

Ha en njutbar och skön kväll alla rara och var rädda om er!
KRAM

8 kommentarer:

annika sa...

Skönt att du har tid att göra något för din egen skull också. Snart är det helg igen och då ska vi också umgås med mannens bror och fru. Sista turen med husbilen för den här hösten...kanske. Nu bär det av till Lidköping.
Ha dé
Kram
annika

Stina sa...

Snygg!
Jag gjorde sådana där kuddar för något år sedan, men har inte sytt på länge.
Men då gick maskinen varm. Hoppas att man ska orka med det snart igen.:-) Kram Stina

Anonym sa...

Trevlig helg kära vän :) Hälsa din bror och fru :) Pussisar i massor från A nnika i V-ås !!!!

KLydell sa...

Är det en sådan kudde jag ska få i födelsedagspresent? :)

Härligt hemma sa...

Visst lånar man lite här och lite där...det är ju det som är det roliga med bloggandet, att det finns så mycket inspiration och hämta överallt!! Nästan lite för mycket ;). Jättesnygg kudde!!
Kramar Madeleine

Ida sa...

Vilken fantastisk kudde, jätte söt!!
Va roligt det ska bli att jonas och bisse ska komma upp i helgen! :)

<3

Sirpa sa...

Fin kudde!
Vad roligt att du vill vara med i min utlottning, lycka till!
Har en trevlig torsdag!
Kram Sirpa

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Vad duktig du är, superfin kudde...
Å lycka till med dina studier... Jag verkligen beundrar dig.
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha