fredag 22 oktober 2010

Sköna fredag är så...


En röd ros... snöklädd, vacker och i ensam majestät bland torkade stjälkar och strån... Och så finaste ljuslyktorna! :)


I morse när vi vaknade var det så där himla vackert och "vintermagiskt" ute..... Nyfallen snö gör mig glad, trots att det bara är oktober! :)

I helgen fortsätter tentapluggandet.... men med inslag av lite andra trevligheter!!! :) Önskar er en riktigt skön och behaglig helg och tackar samtidigt för att ni tittar in hos mig! Era besök gör mig glad!!! 


Lev väl alla fina!


9 kommentarer:

Nora sa...

Ja, vad mysigt det är med snö! Iallafall medans den inte är blaskig...! :)
Kram Nora :D

nina/nice sa...

Jag blir också så glad av den första snön,
Känslan av att vilja springa in till barnen
och be dom titta ut... innan man inser att
dom är vuxna nu... ;)
Ha en fin helg med pluggande och annat!
Kram Nina

Stina sa...

De där lyktorna såg jag härom dagen och har funderat lite på dem. Superfina!:-) Kram Stina

Åke och Tanterna sa...

Hejsan vännen och ha en toppenhelg du också.

Nu lägger jag studierna på skrivbordet för helgen och går in i ledighet.

Må gott

*KRAMAR om*

Sirpa sa...

Hej!
Hoppas du har haft fin helg! Jag vill önska dig en skön söndag!
Jag har pysslat fullt idag...vila, ja, lite :)
Kram Sirpa

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vilken vacker ensam ros som är puderdoppad......
Hoppas att du får njuta av en skööön helg med dina nära o kära.....

SöndagsKramar Therese

mariaemb. sa...

Underbara bilder!!! Vilka snygga ljuslyktor, vart kommer de ifrån?

Hoppas att det går bra med tentapugget för dig. Jag vet att det är segt men när det är över är lättnaden enorm!

Njut av snön också, här har vi regn....

Kram Maria

Vita små hjärtan sa...

Haj Maria!
Hoppas din helg har varit skön. Å inte bara pluggat!!!! Vilka fina lyktor...
Å snön, visst är det väl mysigt!
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Vita små hjärtan sa...

Hej igen.
Jo det är ett litet här utanför Fjugesta.
Kram igen och tack för dina goa ord...