lördag 2 oktober 2010

Fixarlördag

Plockat i trädgården.... ursprungligen från Pia, en vän med riktigt gröna fingrar!

Idag har vi varit riktigt flitiga och duktiga, för här har både rivits vägg och målats möbel... ja, en av vardera! :) Imorgon är det tänkt att den nya panelväggen ska vara på plats och att mitt lilla möbelprojekt ska vara klart! Visar er senare i veckan! :)  ....Nu ska vi snart ha pannkaksfrossa med grädde, glass och hjortronsylt! :) Det blir mumsigt för Johan och barnen som älskar allt från stora och tjocka till små och tunna pannkakor! :)))


Önskar er en behaglig och skön lördagskväll!!!

KRAMiliKRAM

10 kommentarer:

KLydell sa...

Vad är det för vägg som ni har rivit???????

Ida sa...

Va kul med lite olika projekt,ni är så duktigt med att fixa! Ska roligt att se vad ni har gjort!!
Ha en jättemysig helg!!
<3 <3 <3

Stina sa...

Så gott det låter, och så ser jag fram emot resultatet av jobbet där hemma.:-) Kram Stina

Sirpa sa...

Låter mycket aktivt :) Den andra mycket gott!
Hoppas du hade en fin helg! Önskar dig en skön söndag!
Kram Sirpa

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Det lät smaskigt och mysigt!!!
Spännande att få se dina projekt!
Ha det så gott.
Kram Agnetha

annika sa...

Ska bli kul att få se vad ni håller på med.
Din bild här är så himla fin...jättefin.
Har sett att jag har missat en massa inlägg. Måste kolla upp varför det har blivit så. Ibland gör jag ju lite annat än bloggar :o)
Ha en bra vecka och den där labbtentan verkar riktigt utmanande....
Kram
annika

nina/nice sa...

Åh, vilken fin bild!
Är det kärleksört?
Vad spännande det skall bli att
få se era projekt...
Vilken fin väska från Åhlens i
förra inlägget.
Lilla skålen är beställd ;)
Ha en underbar vecka!
Kram Nina

Härligt hemma sa...

Jättefin bild :)) Kul med projekt, blir roligt att se resultatet.... älskar hemma resultat ;). Visst jobbar jag inom sjukvården...är röntgen sjuksköterka med inriktning på CT och genomlysning sedan 12 år tillbaka... måste erkänna att jag är sugen på att testa något annat, men det är inte bara lätt att leva ut sina drömmar!
Ha det gott!
Kramar Madeleine

Stina sa...

Undrar varför min bild försvinner hela tiden. Krångelblogger säger jag då.

Men DU är go i alla fall.:-) Kram Stina

Anonym sa...

Tack nu vet jag vilken vägg det är frågan om !!!! Kramisar från ett av dina största fan :) :) Puss från V-ås :)