söndag 25 december 2011

Så fortsätter julhelgen...

Ida hade dukat vackert... och Joel agerade tomte


...med att vi tar det lugnt och bara myser! Gårdagen bjöd på ett trivsamt julfirande med supergod mat  och  mumsigt julgodis hemma hos Ida och Joel! :) Tack älskade Ida och svärson för att ni är så fina och gästvänliga, jag vet att ni har lagt ner mycket tid och kärlek på att göra julen så mysig och fin för oss alla!!!



Doris målade i timmar på kartonghuset... vilket var en av alla hennes julklappar


Idag har vi roat oss med att spela spel och tjejerna har lockat håret med Kajsas nya locktång. Själv har jag det himlans bra och strosar mest omkring i mina nya fina strumpor, som jag vunnit inne hos superrara Agneta med bloggen Vita små hjärtan!!! :) Titta gärna in hos henne, hon bjuder på så mycket inspirerande och ljuvliga bilder!!!


Ett par av årets julgransdekorationer...

 
Nu önskar jag er en fin fortsättning på julhelgen!!!
Tack för era rara julhälsningar!!!
Stor kram

5 kommentarer:

KLydell sa...

Dom hade verkligen gjort allt superfint!!
Dorisen var superglad hela dagen och lekte glatt, underbara unge!!

millandante sa...

Fortsatt mysig julhelg!!!

Kram

Vardag och flärd sa...

Förstår att du haft en riktigt trivsam julafton!
Var tvungen att gå in hos Agneta och kolla dina strumpor, de ser jättemysiga ut.
Ha en fortsatt fin jul!
Kram Eva

Anonym sa...

Söta lilla Doris!
Fin blogg Agneta har, jag var också inne där.
God fortsättning vännen!
Kram Carina

martinealison sa...

De doux moments de partage... Gros bisous ma chère Maria et un gros "petout" à votre charmante petite Doris.