fredag 2 december 2011

Vad jag gör och inte hinner... just nu

Det är viktigt att tycka om sig själv... att våga vara unik!



Just nu är det så mycket jag inte hinner, så många saker som måste lämnas åt sidan och annat som glöms bort! Under dagarna skriver jag så att fingrarna ryker och skinkorna domnar... jo det är sant! Allt stillasittande gör nämligen rumpan öm och hela kroppen, förutom fingrarna, skriker efter rörelse och mindre statisk belastning!!!

Just nu längtar jag dessutom så gränslöst mycket efter att få adventspyssla och efter att få mer tid för mina vänner... mina roliga, galet tokiga och framför allt väldigt fina, kloka och trivsamma vänner!!! Jag saknar er så, men jag vet att även ni har fullt upp! Det är tur att vi känner varandra, att förståelsen finns och att alla är så vänligt sinnade!!! :)  För mig är ni unika och underbara!

Sist men inte minst, är jag just nu så sanslöst glad över att det är fredag och att helgen äntligen är här!!! Här ska sannerligen familjemysas och det ska pyntas och pysslas och inte pluggas det minsta lilla... och så ska det njutas och sjungas med, då Melissa Horn håller konsert i vår stad! :)))



Tusen tack för era fina kommentarer till det tidigare inlägget... det värmer! 
Önskar alla rara en makalöst fin helg!
Tittar snart in hos er 
som har bloggar!

5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Ja vännen, vi känner nog alla att vi inte hinner blogga så mycket som vi vill, inte för att det är betungande utan snarare för att det är så himla roligt så man vill vara här mycket. Men vi finns här för varann, alltid öppet när man kikar in!
Hoppas du snart är klar med allt skrivande så du kan "rulla rôv" (så säger killarna på jobbet när de måste vila lite)!
Vilken njutning att lyssna på Melissa Horn!
Ha det riktigt trevligt!
Kram Eva

Vita små hjärtan sa...

Hej Goa du!
Men stackars rumpan!!!! Hoppas du får röra lite på dig i helgen. Å pyssla i massor och ha det riktigt riktigt mysigt!
Kram Agnetha

Anonym sa...

En sann vän vet man var man har.
Kram på dig, ha en riktigt bra helg!
Carina

nina/nice sa...

Hoppas ni får den skönaste mysigaste helgen!!!
Kram Nina

Unknown sa...

Önskar Dej en skööön helg ~~~

Kramen från Eva