fredag 30 mars 2012

Att återvända

Sommarglas från IKEA


Äntligen känns det som... äntligen kan jag återvända och kliva ur den skrivprocess som så totalt har ägt min kropp och själ under nästan två veckor! Jag älskar att lära och fördjupa mig i allt som har med människors beteenden, tankar och upplevelser att göra. Jag gillar att skriva. Men nu ska det bli riktigt skönt att få återvända till några dagars vanligt vardags- eller snarare, helglunk! Jag ska bara vara, inte tänka för mycket, inte analysera, undvika att problematisera, möjligtvis fundera, men mest bara vara, helt enkelt!

Jag hoppas att ni har haft en behaglig vecka... att livet rullar på och att ni hänger med! Här ska idag lunchmysas med två fina Idor och en Smula! Sedan blir det "livsnödvändigheter" i form av sparsam shopping i vårt trivsamma köpcentra! A Lovely Day för "bara varande"! :)


Önskar er en finfin fredag!
Ta hand om er!
Glöm inte bort att ni är livsviktiga!
Kram
    ♥    

2 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Hajade till när jag såg dina glas och tänkte att det är ju inte Maria! Men det är det ju och glasen är fina!
Du måste vara väldigt målinriktad när du kan ge dig in i skrivandet så fullständigt och jag tror att du tycker om det och funnit rätt.
Ha nu en riktigt avkopplande vårhelg med något helt annat!
Kram Eva

annika sa...

Skönt för dig och familjen att du kan koppla av lite nu i helgen. Det är tufft att leva i skrivarvärlden då det pågår.
Ha en skön och avkopplande helg

Kram


Krångligt med denna ordverifiering!