söndag 18 mars 2012

Det vackraste i livet...

Så fina tillsammans


...att älska


I helgen har vi varit på
Ett sanslöst vackert och stämningsfullt bröllop!
Två människor... varandras bästa vänner, 
fyllda av KÄRLEK för varandra!





Brudens sång till brudgummen


Ser tillbaka på det liv jag levt
Alla dagar som har flytt
Lämnar bakom mig en evighet
För nu börjar någonting nytt


Du fyller varje ögonblick med ljus
Du får mig känna liv och lyckans rus
Inga tvivel finns i mig för jag vet, ditt hjärta tillhör mig


Ta min hand och lita på
Där finns även vackra slut
Ta min hand och titta på
När livets blomma snart slår ut


Du fyller varje ögonblick med ljus
Du får mig känna liv och lyckans rus
Inga tvivel finns i mig för du vet, mitt hjärta tillhör dig


Och jag tror och vet att du förstår
Jag följer dig vart du än går
Mitt tro, mitt hopp, min bästa vän
Mitt svar på allt på kärleken, vårt öde var bestämt för länge sen



Du fyller varje ögonblick med ljus
Du får mig känna liv och lyckans rus
Inga tvivel finns i mig för jag vet, ditt hjärta tillhör mig
och du vet mitt hjärta tillhör dig

(Mitt hjärta tillhör dig, Sara Varga)
(Klickbar länk)




Att vara varandras glädje och att mildra varandras sorg


Helgens festligheter visade sig vara ett bröllop... och vi fick uppleva ett makalöst och fantastiskt fint sådant! Finns det något finare än kärleken...

KRAM

5 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Åååå vad fina! Åååå vad mysigt att få gå på bröllop!!!! Kärlek är väl underbart!
Kram Vännen/Agnetha

KLydell sa...

Vad kul att dom har gift sig!!!

Ida sa...

Vilket vackert brudpar! Vad himla roligt att dem har gift sig!
Puss Puss♥

Vardag och flärd sa...

Ibland får du mina ögon att tåras för att du skriver så vackert. Och så var det nu!
Ha en fin vecka du rara och minns det vackra bröllopet!
Kram Eva

Anonym sa...

Väldigt fint! Väldigt fint!
Kram Carina