måndag 5 mars 2012

Att börja om

Dagens införskaffande... en förvaringskoffert :)

Den här veckan börjar jag om med skrivandet... och nu blir det ett helt nytt område! Inför detta känner jag tjoho, jippi och hurra och det ska verkligen bli så himla roligt att få fördjupa sig i det, för mig, outforskade... :)


Persikokvistar


Idag har jag och Bettan spenderat ett par timmar med att promenera till köpcentrat, göra ett cafébesök samt ägna oss åt lite sparsam shopping! A LOVELY DAY HELT ENKELT! :))) Nähä... dags att börja om! ;)


Önskar er en 
makalöst fin start 
på den nya veckan!
Kram

5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Du låter så glad och jag hoppas du kommer att vara det när du satt igång med dina nya uppgifter också - men jag vet ju också att det kommer att bli tungt. Jaha, nu tog jag väl bort glädjen för dig .... asch, du kommer att fortsätta vara glad!
Kram på dig vännen!
Eva

Anonym sa...

Kommer gå kanon.
Lovely pics helt enkelt.
Kram vännen
Carina

annika sa...

Härlig energi du har inför skrivandet. Nu handlar det om pedagogik eller...???

Persikokvistar...finheter....

Kram

Ida sa...

Vilken underbar koffert!!! :)
...och vad mysigt med cafébesök och lite shopping!
Puss puss ♥♥♥

Tre Tanter sa...

Då säger vi..lycka till med det nya!
Kram från 3 Tanter.