söndag 14 november 2010

... en vanlig söndag

...som är så rar!

Finaste barnen och barnbarnet


Idag firar vi far lite extra.... men jag kan ändå inte låta bli att tänka på alla de som förlorat en far... eller ännu värre, de fäder (föräldrar) som mist ett barn! Min mamma var alltid emot sådana här dagar. Hon tyckte att man kunde måna om varandra i det vardagliga livet.... och visst ska man det!!!
Jag är i alla fall oerhört glad för de barn jag fått och för den fantastiska man som jag lever tillsammans med!!! Han är den bästa pappa våra barn någonsin kunnat önska sig!!!

Hoppas att ni får en skön och trivsam avslutning på denna helg!
KRAM

7 kommentarer:

Nora sa...

Ja, vi har en jättebra pappa!!! :D :D

Anonym sa...

Vi har också firat vår pappa. Visst ska man vara rädda om varandra! Fina barn.

Kram Carina

Stina sa...

Härligt du skriver. Sååå fina ungar.:-) Kram Stina

Vita små hjärtan sa...

Hej Goa Maria!
Du skriver så fint....
Dina barn är så fina....å lilla barnbarnet!!!!
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

KLydell sa...

Vad fint sagt!!

Härligt hemma sa...

Håller med, klok mor!! Visst är det fantastiskt med en underbar familj och man får njuta av varje stund!!
KRAMAR!!
Madeleine

annika sa...

Underbara fina barn ni har du och mannen.
kram