onsdag 3 november 2010

Trivsamheter



Äntligen finns tid för lite skön och avkopplande virkning! :) Den här gången tänkte jag virka en rund spetsmatta till badrummet. Hittade ett underbart trikågarn på Panduro och min förhoppning är att detta virkprojekt ska bli klart innan jul! ;) Förutom Nice så är Panduro är en av mina absoluta favoritbutiker! Här är personalen alltid så himla trevlig och hjälpsam och jag känner mig alltid så glad när jag varit där! :)


Önskar er en behaglig dag, trots regn och rusk!
Allt gott till er!
KRAM och KÄRLEK
♥♥♥

6 kommentarer:

nina/nice sa...

Åh, vad kul!
Hoppar du visar det färdiga resultatet...
Blev faktiskt lite sugen själv, finns det
beskrivning till?

Sköt om er alla!
Kram Nina

Ida sa...

Va skönt att du äntligen kan ta det lite lungt och hinna med att pyssla!! Det kommer bli en superfin matta!!

♥♥♥

Nora sa...

Vad kul att virka! De vill jag också göra nu! Men du måste lära mig igen, för jag har glömt bort hur man gör!! :D :P

Kram!

annika sa...

Ser skönt ut med en virkning. Härligt att du har klarat av en del tentor och arbeten så du kan få koppla av med gott samvete.
Ha sköna dagar nu...vi kanske ses på Friskis....

Kram

mamma lycklig sa...

Då har vi i allafall en favvo affär gemnsammt.
PANDURO Där kan man strosa runt i timmar och bara få nya ideer hela tiden. Och personalen är super trevlig Magnus o Anna har verkligen lyckas med att få oss att känna oss välkomna.
Virka lugn, du kanske är en blivande konkurent.Fniss.
Kram kram Nettan

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen.
Håller med helt ang butikerna. :)
Vad du är duktig med allt, spännande att se färdigt resultat sen.
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha