lördag 27 november 2010

Familjeutflykt


Mysiga advent....


Efter mycket slit, släp och pluggande den senaste tiden, tog vi i går en ledig eftermiddag och besökte julmarknaden på Vadstena slott! Det var stämningsfullt och trevligt..... men mysigast var nog den lilla julmarknaden som låg i det röda trähuset, alldeles bredvid det stora och mycket pampiga slottet! :)))

Idag är Herman på träningsläger med karaten och vi andra pysslar och donar här hemma. Senare ska jag och Nora försöka klara av lite julklappsinköp på köpcentret.... så det blir väl vi två och flera tusen andra! ;)

Hoppas att ni fina som tittar in här mår bra och att ni får en riktigt trevlig och behaglig lördag! Må väl och var rädda om er!

KRAMAR TILL ER!
♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

annika sa...

Det verkar vara en trevlig julmarknad. Skönt att du kan vara lite ledig ibland.
Mycket folk på köpcentret...jag kan tänka mig det.
Vi håller oss hemma och ska fira mannens födelsedag nu i kväll.
Kram

KLydell sa...

Jag var inne i Nordstan halv elva imorse, det var inte kul. Ås jag kan tänka mig hur det kommer vara på Marieberg idag!!
Puss

Nora sa...

De var mysigt på julmarknaden, särskilt den sista!! :D
Kram Nora!

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen.
Å Vadstena som är så mysigt!!!! Jag var dit ett år på Julmarknad och det var så mysigt!
Jaha så det är centrat som gäller idag. Jag är ledig och tänker inte åka dit :)Lycka till med alla inköp!
Ha en mysig advent!
Kram Agnetha

Åke och Tanterna sa...

Hejsan vännen...

Även Du ska ta det lugnt med "pluggeriet". Himla mysigt verkar det med julmarknad. Hoppas Ni får en härlig första advent.

*KRAMAR om*