söndag 21 november 2010

Sysslor....

Ett av sommarens inköp

Vissa hushållssysslor är mindre tråkiga än andra..... att diska för hand är nog en av dem! Man kan stå där och fundera och filosofera, kanske fatta ett och annat klokt beslut.... Det är ju jättebra!!!

I helgen har jag mest pluggat.... och så har jag hunnit med att måla lite! :)   Ett nytt projekt är igång, vad det är får ni se i slutet på veckan! :)  Hoppas att ni har haft en trivsam och bra helg!!!

Önskar er en fin start på den nya veckan!!!
Ta hand om er!
KRAM♥♥♥

9 kommentarer:

Anonym sa...

Näe diska är inte kul. Ha ha!
men det är kul att någoh gillar det.
Ha det så bra!
Kram Carina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Jag håller med dig - det kan vara lite meditativt att handdiska. Med den där fina borsten kan det ju inte bli sämre heller:)
Ska blir spännande att se vad du målar!
Kram Annelie ♥

Sirpa sa...

Önskar dig en fin vecka !
Kram Sirpa

Nora sa...

Jag hatar att diska, jag tycker bättre om att titta på när andra gör jobbiga grejer än att göra de själv!!!
Kram Nora!

KLydell sa...

Det ska bli kul att se hur dina projekt har gått sen när jag kommer hem i jul! :)
Om du vill så kan du få diska hemma hos oss ;)
puss lilla mamma

Härligt hemma sa...

Diska kan väl gå, det tråkigaste jag vet är att ta reda på tvätten. Fin borste, kanske blir lite roligare med en sådan!?
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

Vita små hjärtan sa...

Hej Raraste Maria!
Så fin bild, vad annat kan man säga!
Å du pluggar på, jag är så imponerad. Kanske för att jag inte är pluggsugen :)
Kul att du vill vara med i min utlottning!
Kram Agnetha

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Tack för att du kikar in till mig, du gör mig alltid såå glad!

Härlig bild på diskborsten.....
Hoppas att du får en bra dag!

Kram Therese

Stina sa...

Vi har diskmaskin, men det tog många år innan den hamnade i huset. Jag gillar att diska för hand. Tycker att det är avkopplande.:-) Kram Stina