tisdag 30 november 2010

Julblomster och annat grönt

Vitt ljusfat, julros, hyacinter och sötaste lilla granen som är inköpt hos Nina på Nice!


Igår kom Nora hem med ett jättefint, vitt och alldeles egenhändigt drejat ljusfat! Tänk vad roligt det är att få saker som barnen gjort själva!!! :)  Idag har "lilla" Smulan ögonmigrän och är därför hemma från skolan. Just nu ligger hon och sover och jag hoppas att hon är bättre när hon vaknar.
Här börjar julstämningen finna sig till rätta! :) Julblomster skänker glädje lite var stans i huset och den söta lilla granen har fått komma fram! ;)

Nu fortsätter pluggandet och jag önskar er en alldeles förträffligt angenäm tisdag!
Må väl och var rädda om er!
KRAM
♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

Sirpa sa...

Så fina bilder!
Hoppas hon kryar på sig snart!
Tack för din hälsning!
Ha en skön tisdag!
Kram Sirpa

Stina sa...

Jo, jag var in där och kollade. Borde ha sett det eftersom jag är inne där och plockar bland bilderna. haha... Men jag har ju flera andra program. Men jag ska prova det i alla fall.
Kram du duktiga fotograf.:-) Stina

mamma lycklig sa...

Ögonmigrän, stackars liten. Hoppas att hon känner sig piggare. Visst är det jätte kul med barnens alster, men om sanningen skall fram är det inte alltid det passar där dom tänkt att klockan eller tavlan skall hänga. Men det brukar hänga ett tag och sedan får man flytta till den plats man själv tycker blir bäst.
Granen är hur söt som helst, har en lika dan men den står ute i butiken. Kanske tar jag in den till jul.
Ha det gott kram kram Nettan

Zinkhjärtat ♥ sa...

Åh så stämningsfulla bilder! Tänk, dreja är något jag skulle vilja prova på själv-verkar så jättekul. Vilken tur du har som får så fina presenter.
Hoppas att Smulan kryar på sig!
Stor Kram Annelie ♥

nina/nice sa...

Åh, vad mysigt med ett fat som Nora drejat!
Jättefint!
Hoppas hon kryar på sig snabbt!
Ha en fin dag, och lycka till med
skolarbetet!
Kram Nina

Stina sa...

Jag såg att picasa hänvisade till picnik. Där håller ju jag hus. Det blev konstigt det här. haha... Kram Stina