tisdag 1 mars 2011

Älsklingsmoster

     
        Från min mors hem....



Jag har många som står mig nära... och en av dem är min käraste, finaste och endaste moster! ♥ Det har alltid varit något speciellt med henne och jag har så länge jag kan minnas, både beundrat och tyckt om henne, så otroligt mycket! Under det år som jag tog hand om min mamma, var hon dessutom ett otroligt stort stöd, både för mig och min familj!!! Min moster är tryggheten och kärleken personifierad!!! 



         Studieraster är viktiga... idag har jag rensat och plockat lite i skåpen



Idag blir det både inläsning och föreläsning! Mycket litteratur är det.... så det gäller att man läser med urskiljning!


Må så gott alla söta.... ni är väl varsamma om livet?!!!
Kram och Kärlek


En extra STOR kram,
 vill jag ge till hela min fina familj!!!


Ps, hos en del av mina "rara bloggar" publiceras inte någon bild då ett nytt inlägg gjorts... 
Mina bilder syns inte heller på andras sidor... Är det någon som vet varför?
Jag skulle bli jätteglad om någon kunde hjälpa mig!!! :)

12 kommentarer:

Stina sa...

Underbart fina bilder med fina saker.

Blogger kan krångla ibland, och så fixar det sig om ett tag. Hur länge har det varit så med bilderna?
Kram Stina

Stina sa...

Jo, det är prärieklockor. Man tar ju många bilder på samma blommor, vet du. Olika vinklar och vaser. haha... kram Stina

Jag såg att det där bildproblemet finns på andra bloggar också, just nu.
Kram Stina

Anonym sa...

Så mycket fina bilder! Är det en del loppisfynd också?

Såg att ni firat, grattis!
Kram Carina

KLydell sa...

Vilken fin silverkanna!!
Visst är det härligt att få göra vardagen lite lyxigare! <3

Home No.1 sa...

Vilken vacker kanna!!! Önskar dig lycka till med läsningen! Kram Annica.

Vardag och flärd sa...

Du skriver så vackert om din moster och visar så fina bilder.
Det har tydligen varit problem med blogger, jag har också haft det men nu verkar det gå bra igen.
Ha en fortsatt fin vecka
Kram Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Så skönt att ha en så fin kontakt med sin moster:) Min mamma är ensamt barn så någon moster har jag inte. (Tyvärr har vi ingen kontakt med min pappas syskon.)
Vilken ursöt liten kanna.....
Ta hand om dig
Stor Kram Annelie ♥

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej igen Vännen!
Du har något att hämta hos mig.
Stor Kram Annelie ♥

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Åh, Vad det var länge sen...
Hoppas allt är bra med dig o familjen.

Vad många fina inlägg jag missat hos dig nu när jag haft blogglov....

Du skriver så fint om din moster, förstår att hon har en stor plats i ditt hjärta!

Tyvärr har jag också problem med bloggen, och har ingen aning om hur man ska gå till väga...

Hoppas att din dag blir bra!
Kraaam Therese

Anonym sa...

Tittade bara in och vilken mysig blogg du har. Underbart ljuvlig kanna du har;) Och visst är det härligt med mostrar, själva har vi tre stycken och dom vårdar vi ömt...

Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

Vita små hjärtan sa...

Hej Söta!!!!
Å du skriver så fint. Med dom orden förstår man hur mycket hon betyder! Vad mysigt!
Å du pluggar och står i...
Kram Agnetha

nina/nice sa...

Ja, visst är det underbart med en alldeles
speciell älsklingsmoster?
Härligt att se Nora och Doris tillsammans!
Otroligt vackra bilder som vanligt;)
Sköt om er!
Varmaste kramen Nina