fredag 18 mars 2011

...mer livsnödvändigt

Små förändringar i arbetsrummet.... 


Igår eftermiddag fick jag spontanbesök av min goa vän Karin.... och det var som alltid lika trivsamt och trevligt att få umgås med henne!!! Jag vet att det kan låta tjatigt och jag vet att jag har sagt det förut.... men jag är så himla glad över att jag har så fina vänner och att hon är en av dem!!! 



Lite ljusblått och blommigt skapar sommarkänsla.....


För det mesta går det alldeles för lång tid mellan gångerna då vi ses.... men när vi träffas brukar vi göra det ordentligt, med långfrukost, lyxlunch och timslånga köksbordsdiskussioner! Underbart och livsnödvändigt!!!  :)



 
Tusen tack för att ni tittar in här,
ni gör mig också så glad!!!

Nu bär det av mot dagens utmaningar!
Lev väl alla fina.... visst är det skönt att det är fredag!?
KRAM

5 kommentarer:

martinealison sa...

Très précieuses certaines rencontres...
Très jolies boîtes sur vos photos... j'aime les boîtes!
Gros bisous

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Vad härligt det låter med en kompisdag! Det är verkligen en livsnödvändighet:)
Vilka fina inlägg du har gjort de senaste dagarna. Gillar dina collage såå mycket!
Hoppas att du får en riktigt skön och mysig helg!
STOR Kram Annelie ♥

Ida sa...

Karin, allas vår favorit... så mysigt med en date!
Puss Puss, i helgen blir det myyyyyyys! ♥

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Tack för en jättefin kommentar.
Men vad ser jag, du kan måla, vännen.
Vilka ursnygga rosetter. Du är mycket konstnärlig.
Sen dessa fantastiska kläder som du visar, så vackert.
Vad roligt att få vänninnebesök.
Önskar dig en härlig helg, och många varma kramar fån mig.
Zara

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig o familjen.
Som du säkert märkt så är jag inte så flitig med bloggandet just nu....
Men jag läser alltid dina omtänksamma o rara kommentarer till mig, och jag blir lika glad varje gång.
Vad roligt med en vän som dyker upp så där spontant, då har man mycket att "bubbla" om...Fniss!

Önskar dig en riktigt sköön helg!
Nu ska jag skynda mig till Marie Kuhlers dansskola med Wilma.

Stoor Kraam från mig/ Therese