tisdag 22 mars 2011

Måsten....

I kökssoffan och på köksbordet är det pastelligt och blommigt....


....oj, jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med alla måsten och "borde göra" denna vecka! Just nu är vi dunderförkylda och lite småfebriga här hemma och helst av allt skulle jag vilja dra täcket över huvudet och bara sova.... Men det går ju inte, för jag har både ett paper som ska bli färdigt och rad olika lektioner som ska planeras! ...Så det blir till att göra som så många andra, nämligen att knapra Alvedon och se glad ut! :P Det är tur att jag har en sådan skön och bra VFU-handledare... och att eleverna är så charmiga!  :)))


Ha det gott alla fina och goa, nu blir det varmt te och smörgås!!!
Kram

4 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Usch det låter inte roligt alls! Du får lägga dig tidigt och samla på krafterna. Glöm inte att du måste lyssna ordentligt på kroppen:)
Ha det riktigt gott och ta hand om dig♥
Stor Kram Annelie ♥♥

martinealison sa...

Prenez du temps pour vous!!! Une pincée d'égoïsme chaque matin dans votre café ou votre thé... C'était le conseil de mon médecin...
Gros bisous

KLydell sa...

Fy för att må dåligt!! Vad skönt att eleverna och din LLU:are är bra iaf, då känns det ju mkt bättrte när man väl kommer dit.. Krya på er <3

annika sa...

Trist och jobbigt att vara sjuk. Härligt att du trivs på din VFUplats. Jag har alltid tyckt om att vara handledare för de som är intreserade av sitt blivande jobb. Lycka till med allt.
Du...jag gillar verkligen dina bilder...mjukt...vackert...

Kram