lördag 5 mars 2011

Soliga lördag

Sommargrönska i form av en krans.... bilden är från förra året


Igår passade jag och Ida på att besöka vår goa vän Karin. Det blev ett par trivsamma timmar med lyxfika och livsfilosofiska samtal!!! Livsnödvändigt och underbart, tack kära vän!!!


I morse var jag uppe med tuppen! Jag hann med att både plugga och "fixa" innan den övriga familjen vaknade till liv! Resterande dag ska bara ägnas åt nöjsamheter och betydligt mysigare göromål.... Solen skiner och himlen är blå, vad härligt att det är lördag!!! :))



Önskar er en fin och skön helg!!!
Var rädda om er!
KRAMAR


TACK
för era rara och goa kommentarer,
ni gör mig så glad!!!
Tittar in hos er under helgen,
ser att jag har en hel del mysig bloggläsning som väntar!

5 kommentarer:

martinealison sa...

Nous partageons le même soleil!!! En France il fait très beau aussi... Bon weekend à vous aussi.

Ida sa...

Ja det är härligt med vackert väder.... och fikastunden hos Karin var mysipys!
Puss♥♥♥

Vardag och flärd sa...

Går man upp riktigt tidigt får man mycket gjort .... men ibland är det gott att ligga lite längre.
Hoppas du får en lika fin söndag!
Kram Eva

Ljusa Rum sa...

Vackra bilder! Och ranunklerna i förra inlägget är fantastiska. Kram/Veronica trevlig helg!

annika sa...

Du har massor av energi förstår jag.
Vilken härligt solig lördag.

Kram