tisdag 15 mars 2011

Att förändra...

 Hemma hos oss varierar inredningsstilen med årstiden, eller som min man skulle säga "vårt hem är under en ständig förändringsprocess, vilken aldrig tar slut"...



När de stora tjejerna var små hade jag dille på att måla fjärilar och rosetter! Kajsa och Ida hade varsin grå säng, på vilka jag målade fjärilar och på det gröna linneskåpet blev det rosetter.... Romantiskt och fint, för   små rara tjejer!   Nu längtar jag efter mer tid, så att jag kan måla om det gröna skåpet....  ;)




Snart bär det av mot dagens äventyr!
Ha det gott alla rara och glöm inte bort att ta hand om er!!!
KRAM


7 kommentarer:

martinealison sa...

Très jolies photos de votre décoration...
Bisous

annika sa...

Vackra finstämda bilder. Du får då till det Maria. Jo jag målade också en hel del möbler då barnen var yngre. Har kommit på att om man lägger vit färg över så går de att bruka några år till :).
Visst är det lilla sötnosan som är med och river lite där på pappas arm. Hon är 11 månader nästa vecka....

Kram

Ida sa...

Tusen tack kära mamma för att du hade Doris i helgen!

Jag älskar de gråa sängarna, de är så fina!

Puss puss♥

Anonym sa...

Verkligen fina bilder. Tycker inte du ska måla skåpet, om det är det som är på bilden dvs.
Ha en bra vecka!
Kram Carina

KLydell sa...

Jag älskade också de där sängarna!! De måste sparas så att även mina framtida barn kan få sova i dem! Skåpet är jättefint som det är, men jag kan förstå om du vill förändra lite hemma..
Puss min älsklingsmamma

Vita små hjärtan sa...

Hej Rara!
Så fina bilder.... Så roligt med minnen hur man gjorde när barnen var små. Min tjej hade delad tapet i sitt rum, rosa nere, en rosa list på mitten. Uppe en vit tapet med rosa små rosetter.... Det var tider det!!!!!
Kram Agnetha

Vardag och flärd sa...

Vilka vackra kuddar du visar! Och skåpet -så ljuvligt, ska du verkligen måla om det??
Ha det fint i vårvädret!
Kram Eva