torsdag 13 oktober 2011

Att få veta

Lite nya och billiga fynd från H&M HOME


För ett par dagar sedan då jag och min man sent på kvällen, mycket trötta och högst ofrivilligt, befann oss på COOP för att inhandla lite förnödenheter, säger min fina fina man... -Vet du, jag trivs så himla bra med dig! ...och jag som under hösten inte känt mig fullt så trivsam och rolig... blev varm och go i hela kroppen!!!

Den här veckan har studier varvats med mysiga fikastunder tillsammans med Ida G och Karin... och Bettan och jag har gått flera långa och sköna promenader! :) Nu ska jag pussa på en sjuk "liten" son och sedan blir det läsning och promenad i solskenet!


Jag hoppas att ni känner er goa och välmående!!!
Kram

8 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen!
Vad mysigt, tänk så glad man kan bli av några ord!!!!
Ha en fin dag...
Kram Agnetha

Härligt hemma sa...

Visst är det underbart med riktig kärlek, men man kan ju inte vara trivsam jämt!! Har också lyckan att få leva med en man som alltid älskar och uppskattar mig även fast jag inte är så älskvärd alla gånger.
Många kramar till DIG!!

Anonym sa...

Vi har alla våra dagar, eller veckor. Det är skönt att trots dessa vara älskad.
Fin kudde!
Kram vännen!
Carina

Vardag och flärd sa...

Du har en underbar man som säger sådana saker vid högst oväntade tillfällen - det är kärlek!
Varma kramar
Eva

Ida sa...

Han är väl för söt din man. Tänk att en liten mening kan betyda så mycket, det är riktig kärlek det!!

Hälsa herman att han ska krya på sig!!!

<3 <3 <3

Anonym sa...

Det var fint sagt!Hoppas Herman kryar på sig snart! Jag saknar er här i London och när jag läser din fina blogg saknar jag er ännu mer. Kramar Stina

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Maria.
Tänk var några ord kan betyda, så roligt för dig. Det är så glädjande när någon allra helst dem man lever med säger något fint.
Vi borde säga fler såna saker till varandra.
Tack för en värdefull och värmande kommentar.
Och så måste jag berömma dig för dina fina bilder här nedan på skepp och byster.Och en fin klocka.Och de vackra bilderna här ovan.
Mycket vackert!
Ha en underbar dag min vän.
Kram Zara

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åh blödiga jag blev ju lite tårögd!! Kan tro att det värmde i hjärtat!! Kram!