söndag 9 oktober 2011

Att känna kreativitet...

Höstens små kännetecken, mysiga fikastunder och det som en gång varit...


...och lust, handlar för mig väldigt mycket om att lagra.... att under en tid fylla den längtande "konstnärssjälen" med inspiration och idéer! Men det handlar även om att finna de rätta tillfällena, under vilka kreativiteten kan komma till uttryck! Just nu samlar jag, och längtar efter sådana tillfällen... och fram till att dessa infinner sig gör jag annat... som att baka! Jag gillar ju egentligen inte att baka, men med en fikaälskande familj händer det titt som tätt att vi bakar! :) Idag var en sådan dag och som söndagsfika blev det därför Leilas supergoda  Raspberry coconut pie cupcakes, vilka finns med i nya Hello cupcake! Jag kan verkligen rekommendera dessa ljuvligheter och blir ni sugna på att testa, och inte har boken, hittar ni receptet här!


Nu fortsätter söndagsmyset...  i morgon är det måndag!
Önskar er en fin start på den nya veckan!!!
Kram

3 kommentarer:

helen tilston sa...

These cupcakes look divine and thank you for the link to the recipe.
Have a delightful week

Home No.1 sa...

Hej!

Ser gott ut, jag är väl inte heller så förtjust i att baka fast när jag väl drar fram allt och börjar så är det rätt kul ändå :-) och gott framför allt! Önskar dig en fin vecka!
Kram Annica.

Anonym sa...

Det är tur att jag inte är en konstnärssjäl, jag som vill göra allt på en gång.

Tack för tipset, kanske skulle överraska mig själv med att baka i veckan. Ser gott ut.
Kram Carina