måndag 31 oktober 2011

Fina papper

Perfekt för pyssel


Ni som har varit på IKEA har kanske sett deras fina (jul)papper?! ;)  När vi var där för ett par veckor sedan hittade jag några riktigt ljuvliga rullar! :)  Älskar verkligen färgen och mönstret på dessa... tänk så mycket fint  vi kommer att kunna pyssla av detta underbara papper!!! :)))

Idag fick jag även min efterlängtade Washi-tejp som Kajsa hjälpt mig att införskaffa i butiken RUM för PAPPER i Göteborg! Tack älskade gumman!   Vad jag ska göra med tejpen visar jag vid ett senare tillfälle! :)))


Ha en skön kväll alla fina!!!
Kramar

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
IKEA jul är en härlig avdelning:-) Fast se upp för det helröda julpappret(tyvärr är det jättefint), men har den lilla egenheten att det lätt blir fult när man hanterar det. "Tappar färg", dom andra papprena funkar hur fint som helst. Kram AK

Anonym sa...

Jag ska prova deras papper. Brukar alltid ha vitt, men det kan bli lite trist.

Ha det bra vännen!
Kram Carina

KLydell sa...

De har verkligen superfina papper där i år! Tyvärr var den som jag ville slut! :(

Nora sa...

Fint papper mamma! :)
Kramar Nora

Åke och Tanterna sa...

Hejsan vännen...

Himla fint papper Du fixat och jag ser med spänning fram emot vad Du ska göra med tejpen.

Gick förbi det nedbrunna huset igår igen och nu är allt bortchatat och jämnat med marken. Av huset återstår INGET men det ligger fortfarande en doft av brand runt platsen där det låg.

Må gott i höstrusket.

*KRAMAR om*