lördag 8 oktober 2011

Inga viktigheter... förutom att det är helg!

Marängtårta med jordgubbar


Härliga lördag... så underbart att den är här!!! Helgen inleddes med att Nora och hennes tjejkompisar hade fredagsmys hemma hos oss och samtidigt firade två av tjejerna som tidigare fyllt år! :)



Himla mysig cupcakesbok!


Idag skiner solen, så innan jag tar och bakar något gott ur Leilas nya Hello cupcake!, ska jag och familjen ut på en riktigt lång och skön promenad.... givetvis till barnens stora förtjusning! ;)



Butterfly lemon cupcakes


För övrigt kommer helgen att gå i stillsamhetens och lugnets tecken... utan måsten, "borde göra" eller krav!!!


Ha en underbar lördag!!!
Jag hoppas att ni får tillfälle att göra de ni vill!!!
Kram

Ps, återkommer med recept om bakverken blir smarriga! :)))

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fina inspirerande bilder du visar. Jag funderar på att köpa den här boken.
Ha en underbar lördag du med!
Kram
Nelya

Anonym sa...

Håller med, vilka inspirerande bilder!
Ha en skön lördagskväll!
kram Carina

Vardag och flärd sa...

En stillsam helg låter fint! Har jag också trots att jag städar men det kan också ske lugnt o fint och med glädje.
Hur har du gjort den vackra vita marängtårtan? Ser ut som en riktig vintertårta.
Kram Eva