tisdag 24 januari 2012

Att bestämma sig

På den nuvarande hyllan, en spegel med zinkram och lite annat..


Förutom att plugga "måste" (läs, en högst frivillig och självvald handling) jag fatta ett beslut...  Ett som vare sig är särskilt betungande eller livsavgörande, utan som mer kännetecknas av att vara både oviktigt och samtidigt väldigt trivsamt! Det handlar att byta vägghylla i köket, en kostnadsfri förändring vilket innebär att det känns ganska så prisvärt att ändra om. Dessutom kan vi ju alltid återställa om det inte blir bra! Men så var det det här med att bestämma sig, det kan ju vara riktigt svårt, oavsett om det innefattar bagatellartade eller livsnödvändiga göromål... Hur gör ni när ni har svårt att fatta beslut?



FIN TISDAG!
KRAM

6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Ja kära nån, det där är inte lätt!!!! Jag kan vela hit och dit hur länge som helst! Hoppas det blir bra vilket beslut du än tar!
Kram Agnetha

Anonym sa...

Jag velar och så bestämmer jag mig bara.
Blev du klokare av det?
Ha en bra dag.
Kram Carina

Vardag och flärd sa...

Vilket vackert arrangemang du gjort! Det hade jag aldrig kommit på själv.
Bestämma sig, ja Aftonbladet eller Expressen? När jag inte kan bestämma frågar jag nån i närheten eller så låter jag det vara tills jag kommer på nåt annat istället. För är det inte livsnödvändigt dyker det säkert snabbt upp nån ny idé att fundera på.
Tack snälla vän för att du tipsade om fotografering och Picasa! Jag har tittat lite på Picasa men hinner inte sitta så mycket för att sätta mig in i det, men ska ta en kväll i anspråk. Tydligen ska man registrera sig där för att kunna använda det och förstår man bara hur det fungerar är det nog inte så krångligt.
Ha det nu fortsatt fint och hoppas du finner något beslut om vägghyllan (jag tycker det ser kanontjusigt ut)?
Kramar Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!

Håller med Eva; vilket fint arrangemang!!

Jag velar inte alls utan både jag och älskade gubben bestämmer oss direkt och ser hur det blir! Det går ju alltid att ändra tillbaka om man ångrar sig:)

Stoor Kram Annelie ♥ ♥

Ida sa...

Supertjusigt!
Jag är bestämd och velig... min mors dotter! :)
Puss Puss♥

martinealison sa...

Ma chère Maria, je suis une éternelle indécise... une vraie catastrophe!
Il faut me pousser dans le vide et ensuite, c'est bon, je m'envole et je tiens bon!...
Que ce sois pour un achat simple ou pire (je dois acquérir une maison!)... (le drame)...
Prendre une décision pour une exposition aussi...
Je décide seulement avec mes pinceaux!
gros bisous