måndag 30 januari 2012

Sådant som gör mig glad en måndag

På det lilla vita bordet i vardagsrummet...


Måndag... och solskensväder, vilken härlig start på den nya veckan! :) Idag känner jag mig nöjd då jag både har hunnit med att plugga och utföra en fältstudie på min förra VFU-skola. Jisses vad kul det var att få komma tillbaka och träffa min goa handledare, alla fina elever och lärare! Ett sådant besök gör mig lycklig och glad! :)))  


Rosa ljus...


I eftermiddag blir det mer läsning... om skolan och de vuxnas syn på elever med skolsvårigheter. Med andra ord en viktig läsning! Kanske hinner jag även med att puffa lite på kuddarna i soffan och flytta runt på de rosafärgade ljusen, vi får se! Rosa ljus gör mig också glad! :)


Ha en fin måndag!
Ta hand om er!
Kram
 ♥ 

7 kommentarer:

Ida sa...

Vilka vackra ljus... sådana ska jag också ha när vi flyttar till den nya lägenheten! :)

Vad mysigt det var att få komma "hem" och fika kladdkaka och massor av grädde!
Puss Puss♥

Anonym sa...

Instämmer, fina ljus!
Kram vännen
Carina

Anonym sa...

Vad skönt att ha en dag när saker flyter och man är nöjd! Vackra bilder!

Jag har skickat mönstret!
Kramis Lena

Unknown sa...

Åhh, vilka vackra bilder - ögongodis för mig!
Kram kram
Nelya

Vita små hjärtan sa...

Härliga bilder Vännen!!!!
Ha en fin em..
Kram Agnetha

Zinkhjärtat ♥ sa...

Och solen sken idag också:)!
Såå härligt nu när ljuset kommer tillbaka mer och mer för varje dag....
Stor Kram Annelie ♥ ♥

Linnéa sa...

Åh, så vackert!