fredag 27 januari 2012

Dagens

En fin vinst, ett ullfodral från Mammma Lycklig



Dagens göromål
Att läsa om skolsvårigheter och klassrummet som en abstrakt verklighet... En utmaning för mig som bland annat ska undervisa i biologi och naturkunskap, ämnen som ofta handlar om fenomen vilka för eleven inte alltid är helt enkla att förstå eller föreställa sig!

Kvällens stora nöje
Att vi får finfrämmande av Johans syster Erika med barn, nyss hemflyttade från Kina, landet långt långt där borta! ...och att Ida och mormors lilla kommer, inte att förglömma! :)


Önskar er en trivsam och mysig fredag!
Ta hand om er!
Kram



4 kommentarer:

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Hoppas att ni får en riktigt mysig helg!
Ha det riktigt gott
Stor Kram Annelie ♥

Anonym sa...

Trevlig helg vännen!
Kram Carina

Vardag och flärd sa...

Grattis till den fina vinsten i ull!
Ska man undervisa i de ämnena får man nog ge sig ut i naturen för att eleverna så förstå, upplevelsen och sambanden är ju viktiga och kanske svårt att läsa när man inte ser verkligheten. Så är det i alla fall för mig när jag ska lära mig nytt, vill gärna se praktiskt. Men sån är jag!
Ha det nu riktigt mysigt med alla kära som kommer på besök!
Helgkramar Eva

Vita små hjärtan sa...

Låter som du får en toppenhelg!!!!
Kram Agnetha