torsdag 19 januari 2012

Att fortfarande äta av julens söta



 Gröna marmeladkulor och käppar som hängt i granen



Vi har ännu inte städat undan julen och fortfarande äter vi julskinka, julgodis och julkakor... men i helgen ska vi plocka undan de få tomtar vi kom ihåg att ta fram och julbelysningen ute på trappan ska tas ner (ljusslingorna inomhus får vara kvar)!

I eftermiddag börjar min nya kurs... och i vår fortsätter uppsatsskrivandet, fast i pedagogik och inom ett helt annat område! Inför det känner jag JIPPI och HURRA!!!

Ha en makalöst fin dag! Nu ska jag ut och promenera med Bettan :) och ikväll ska jag försöka att kommentera inne hos er... efter att jag har installerat Google Chrome, vilket rara Annelie tipsade mig om, tack vännen!


KRAM

3 kommentarer:

Åke och Tanterna sa...

Hejsan hjärtat.

Kul att Du ska läsa pedagogik. Har Du problem med att hitta litteratur eller några funderingar Du inte får ordning på, är det bara att "kvista över". Läste pedagogik för några år sedan och läser nu specialpedagogik C, så lite litteratur har jag i gömmorna.

Lycka till

*KRAMAR om*

Vardag och flärd sa...

Kul för dig att börja med ett nytt ämne, lycka till!
Jag installerade Google Chrom och sen gick det åt skogen! Är ju inte så bra på datorer och program men får se ikväll om det går bättre.
Ha en fin promenad!
Kram Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen ♥
Oj har ni julgodis kvar! Önskar att jag hade haft lite kvar här idag:)

Tänkte låta utebelysningen sitta kvar i tujorna ett tag till - tycker att det är så vackert med de små ljusen när det fortfarande är så mörkt ute:)

Hoppas verkligen att du får till det med bloggen nu:)!

Stor Kram Annelie ♥ ♥