måndag 23 januari 2012

Solskensdag

Burk från Nice Presenter

Fredagens shopping... en vacker zinkburk, ett fredligt armband och fler rosapastelliga blockljus! :)


Ljus från Lagerhaus och armband inköpt på Cubus


Att ha kontroll innebär för mig att strukturera, planera och skriva ner på papper! Ibland då jag pluggar eller själv måste ansvara för vissa göromål, har planeringslistorna blivit min räddning och trygghet! En vimsig "höna" som jag kan behöva en lista eller två! ;)

På dagens "att-göra-lista" står förutom nödvändigheter även solskenspromenad med Bettan och fixande av hylla! :)


Vilken härlig och solig dag!
Önskar er en makalöst fin måndag!
Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Inte tror jag att du är en vimsig höna.Fint arband!
Kram vännen
Carina

Vita små hjärtan sa...

Å vad härliga bilder......
Ha en fin dag du vännen.
Kram Agnetha

Vardag och flärd sa...

Ljuvliga saker du handlat!
Bra att skriva upp goa saker på listan över nödvändiga saker, det är också nödvändigt! Jag skriver listor på jobbet annars skulle inte något funka eftersom jag är spindeln och alla frågar mig, jag måste ha struktur i mitt görande.
Hoppas din promenad var härlig"!
Ha en fortsatt fin kväll! Kram Eva

mamma lycklig sa...

Mmmmmm rosa det är riktigt vårigt. Har satsat på rosa till butiken i vår. Har även lite rosa i köket. Förr hade man ju rosa nästan överallt. Lite lagom är bäst. Upptäckte att klockan sprungit i väg så dom hade redan tömt postlådan, men vinsten är i allafall på väg.

Ha en bra vecka.
Kram kram Nettan

Elsa och Helena sa...

Vilka vackra foton och färger. Jag borde nog struktureras upp lite, kanske dags att börja med listor!

KRAM Helena

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen!
Ja, utan listor skulle inte mitt liv fungera alls just nu:)

Vilket fint armband du har hittat!

Vi har inte haft någon sol här idag men en långpromenad blev det i alla fall!!

Ha det riktigt gott
Stor Kram Annelie ♥

Här är gudagott att vara ! sa...

Vem klarar sej utan listor ;) ?!
Brukar inte ens komma ihåg allt även om jag har en lista ...
- Solskenspromenad, det låter underbart ! - Här går vi på snöpromenader och längtar efter den där solen !
Underbart armband ♥ och vackra bilder som vanligt bjuder du på !
Ha det gott !
Kram Anneli

annika sa...

Klart att man måste ha en och annan lista...hur skulle det annars gå...?
Läcker bild på burken och Pärlhyacinten.
Rosa..mmm...så ljuvt och fint.

Bra att du unnar dig ett gott liv mellan skrivandet och planerandet.

Kram